19 mars 2011

Länkkärlek - favoritbloggar...


A.M.O bakom bloggen "Försök att inte se så snygg ut" har skickat lite länkkärlek till mig och en hög nya besökare så jag tänkte jag skulle skicka tillbaka lite LÄNKKÄRLEK till henne och några av mina favoritbloggar...

Spaniensvenskar - Utlandsvenskar

Emmasofia (du är fortfarande "Columbus lögn" för mig) i Montreal


Petchie’s adventures i Bryssel


Parislisa vilse i Warszawa


Från Madrid till himmelen

Vill ni veta den gemensamma nämnaren för bloggarna?
Alla är, precis som jag, tillsammans med en spanjor...

5 kommentarer:

A.M.O. sa...

Tack för klippet!!

Petra H sa...

Vad kul att jag är med bland favoritbloggarna!! Jag har varit urkass på att uppdatera den senaste tiden, ska försöka hitta energin till det nu...
Visst är det kul att läsa om andra i samma, men ändå annorlunda, situation som en själv! Ska kolla in de andra bloggarna som jag inte känner till, förutom Emmas blogg så klart.
Un abrazo fuerte!

Emma sa...

Oh, länkkärlek! Vad gulligt. Jag har varit inne i min tenta-bubbla ooch missat det. Kul!

Besos och kramar

Lisa sa...

Man tackar och bockar! :) Sa glad att du fortsätter blogga under mammaledigheten.

Stor kram Lisa

Yo...la madrileña sa...

Hola,

¡Muchísimas gracias! Vad gulligt av dig! Tackar! Känns kul att höra att nagon överhuvudtaget läser min blogg och ännu mer att den tillhör nagons favoritbloggar! :-) Speciellt da de enda stackarna som läste den ibörjan alla blev tvingade av mig (som brorsan, mamma och pappa osv.) ha, ha ;-) Detta far mig att bli lite mer motiverad att fortsätta da mitt liv är lite kaotiskt just nu :-)
Saludos desde Madrid,
La Madrileña